Pembaca Blog Ini...

Friday, March 27, 2009

Tangan Melecur


Sila lihat tangan saya..
Jari-jemari kanan yang bulat-bulat itu,
tercedera akibat terkena minyak panas
semasa menggoreng keropok...

Pedih laaa.

Tapi, selepas disapu minyak kurang laa sikit..

"Abang, pasni abang kena suapkan owang makan lah."

"Aloh..aloh.. kesyiannya"

hikhikhik

9 comments:

zh-ena said...

ala2 ciannya..suh la cik abg suapkan..blh feeling2 time mkn beradap dulu hehehehe

still kat sini lg ker @ dh blk terengganu??

norainiammran said...

ena.. masih di Serdang.. Esok pagi-pagi nak balik dah ke Tganu.. Ahad sudah kena kerja..

Mrs LVoe said...

sapu minyak gamat dear kasi sejuk. hati2 tau.

norainiammran said...

Sha.. minyak gamat dah bubuh dah.. dah tak pedih lagi.. heheh..memang cuai dan tak berhati-hati...

honeylanz said...

adus..sakitnye..ambik ms gak tu nk ilang bengkak tuh

norainiammran said...

honeylanz.. sudah tak sakit lagi.. hebat minyak ramuan rahsia itu..

hAnIsAh_aMmRaN said...

tgn ko mcm tgn mak..hahaha

cm tgn aim pon ade...

tgn spe mokmok??! (suoh aim ejek)

hAnIsAh_aMmRaN said...

tgn ko mcm tgn mak..hahaha

cm tgn aim pon ade...

tgn spe mokmok??! (suoh aim ejek)

norainiammran said...

icah.. aku tahu laa.. sebab tu aku cakap jari aku yang bulat-bulat.. Aim tangan mok mok dan juga kuih kaswi. hahahaha