Pembaca Blog Ini...

Friday, April 17, 2009

Dan.... budak kecik itu ialah...................


saya lah ....
dgn mata sepet...
pipi tembam sangat kot, itu pasal laa jadi sepet mata..
pulak tu,
badan berketul-ketul..
dah macam Malik Noor..
hahahhah

suami saya beri komen,
sudah sejak azali lagi
saya mempunyai bentuk fizikal yang sedap dipeluk.. huhuhu..

~TQ to icah.. sebab membuat aku kembali mengenang memori lalu..
tentu masa ni mak ayah sayang gile kat aku,
sebab aku je lah satu-satunya anak mereka masa ni kan..
tapi,
sampai sekarang pun, aku rasa mak ayah sayangkan aku lebih dari korang..
(ayat tak bleh blah!!!)
tak de laa..
aku tahu..
mak ayah tak pernah sayang sape2 lebih byk..

mereka sayang kita ber-7 sama rata..

3 comments:

~Eila @ Along~ said...

comey!!

Mrs LVoe said...

yeahhhh btul sha teka.. tgok ur senyuman dh tahu.. comel la u dear.

norainiammran said...

kak eila.. masa kecik comey laa.. dah besar??? kah kah kah..

sha.. itu lah kan sha... cara senyum tu memang tak berubah.. sampai sekarang mata duk sepet ila senyum.. gara-gara pipi tembam.. adik bongsu ain kata, pipi ain macam jelly.. hahaha