Pembaca Blog Ini...

Thursday, April 16, 2009

Budak kecik


siapakah budak kecil ini?
Tidak memakai baju dan sangat montel... ahaha...

CUBA TEKA!!!

ok..saya bagi clue ya..
sekarang sudah besar dan tetap seperti ini.....
hihiiiiiii

6 comments:

zh-ena said...

ain kan..gambo ke 2 tu sama senyuman ain skang nie..betul tak??

norainiammran said...

ena.. kita tunggu jawapan yang lain ok?? hehehehe

hAnIsAh_aMmRaN said...

penyalin entry! wuwuwuuuu....duaploh sennn~~~

Sidratul Muntaha said...

salam
please vote me as supermummy amazing blogger award at the top banner in my blog!
thanks in advance.

Mrs LVoe said...

ain, confused la..

yg atas cam ain.. yg bwh tu cam ur hubby lak ;-)

norainiammran said...

ena.. kedua-duanya gambar ain masa kecik.. comel tak? maksud ain... debab tak?? heheheh

icah.. eleh, dgn adik beradik pun nak berkira!!!

sha.. gambar pertama dan kedua itu adalah ain masa kecik.. nanti kalau hubby ain dah jumpa gambar dia masa kecik2 ain akan tepek kat blog juga.. Ain pun tak pernah tengok gambar dia masa kecik2..