Pembaca Blog Ini...

Thursday, April 16, 2009

Gabung menggabung

*gambar di atas adalah hiasan semata-mata....


"Sayang, abang rasa macam nak beli kereta baru laaaa," ~ dia dah start dah...
"Myvi ke??"

"Tak lah.. tengah fikir la ni.. Tapi, kalau Myvi campur Viva sayang jadi Myviva"
tetiba lak dia gabung menggabung perkataan..


"Kalau Vios campur Viva jadi apa, bang?"

"Jadi, Vaos.. Kalau mertua campur menantu?"

"Jadi merantu"
~ saya baru balik kelas malam sambil baring-baring tengok Mertua vs. Menantu episod akhir...

"Pandai laaa bini abang ni"

"Mestilaaaaa pandai.. I kan cikgu.. " hahahah.. ayat berlagak di situ..

"Ye lah...Yang..yang.. tapi kalau cerihik?? dari perkataan apa?"

"Cerita hikmat kot.." penat lah saya nak fikir...

"Tak.. bukan.."

"Dah tu?? Cerihik apa?"

"Cerihik tu.. cerita t*hi"

"Abang!!!!!!!!!" .. saya picit cuping telinga dia...

~Lepas tu, suami saya sengih-sengih aje.. Tah apa-apa...

4 comments:

Mrs LVoe said...

hahahaha gelak beso sha kt opis nie

honeylanz said...

hahaha.. boleh lak "Cerihik tu.. cerita t*hi"

norainiammran said...

sha.. hubby ain memang selalu macam tu. Selalu buat lawak spastik.. Kadang2 ain gelakkan jugak. Bila kat opis, terkenang2 lawak dia tersengih sorang2... Tapi, kadang2 tu rasa..
"Alahai...tah pape la laki aku ni".. heheheh..

honeylanz.. lawak budus kan?? tak sangka dia nak gabungkan perkataan itu...!!!

zh-ena said...

heheheh lawak couple la korang nie