Pembaca Blog Ini...

Saturday, May 16, 2009

Gempak Selebriti Astro

Hari ini di tapak ekspo
(tempat bapa mertua saya dan suami saya kena sengat lebah dulu),
ada program Gempak Selebriti Astro...
Alaaa...
yang selebriti Astro datang tu buat-buat konsert ke apa tu..
saya pun tak tahu sangat.

Tapi, sejak hari Rabu hari tu,
saya ada terserempak dengan van Astro..
Lantaklah.. bukan apa-apa pun kan...

Tuuuu.. suami saya sibuk nak ajak ke sana..
Saya agak malas laa nak pergi tempat ramai-ramai tengah panas terik pula tu..
Memang tak jauh pun dari rumah kami.
Lagipun, saya banyak lagi kerja belum siap.
Tiga bab manuskrip sempat disiapkan satu bab je malam tadi.
Itupun tidur pukul tiga pagi.(sebab suami saya suh tutup lampu, dia silau nak tidur)

Lauk dalam peti ais pun sudah habis..
Nampaknya kena pergi beli lah petang ni...
Arghhh.. mata mengantuk..

Nak masak apa?
Perut dah berkeroncong, tapi, malas lauk tak da apa nak masak..
Haaaa. boleh tak puasa sunat je hari ni???

No comments: