Pembaca Blog Ini...

Tuesday, May 26, 2009

Kenduri Kawin Lagi


Nak masuk cuti sekolah ni, bersusun dapat kad jemputan kawin..

eja
kak lisa
mija
azlan

Semua tu rakan sekerja punya majlis.
InsyaAllah saya akan usahakan untuk memenuhi undangan itu.

Yang last tu di Bangi 13 Jun.
Itu yang rasanya tak dapat nak pergi tu sebab saya ada kursus pedagogi 14-21 Jun.
Lagipun, macam lah suami saya nak bagi saya pergi sebab itu kenduri my ex-bf baru je balik dari KL nak ke KL lagi.
Mana ongkos nya?? heheh

4 comments:

Mrs LVoe said...

nape x dpt kad kawin ekk? nk mkn nasi minyakkkk huuhhuhu

honeylanz said...

sedapnye makan gulai kenduri..heheheh mcm mengidam lak rsnye

zh-ena said...

hehheheheh mesti hubby jeles kot

norainiammran said...

sha.. mesti ada dapat tu tak lama lagi..

has.. ayooo.. mengidam kah?

ena.. dia jeles laa. siap perli-perli lagi.. ahahahah.. lawak! siap tanya lago, sape lagi ensem dia ke x-bf tu.. tah apa apa!!