Pembaca Blog Ini...

Tuesday, May 26, 2009

Salah kira daaaa..

Saya silap kira hari, jadinya saya pergi bagi darah kat klinik tadi.

Pergi sorang-sorang saja.
Suami saya tak tahu pun.
Nanti dia balik saya bagitau lah dia.

Result nya lambat pula.
Sebab darah tu nak kena hantar ke hospital besar plak.
Tapi, tak mengapa laa.

Janji saya dah ambil tindakan. Dari duduk saja melayan mulut 'busuk' orang, kan?

Heheh..
Tiba-tiba saja ter emosi pulak!!

4 comments:

zh-ena said...

harap result dia ok la kan..

nurulzia said...

hope sume ok ye ain..

honeylanz said...

ain, apa yg salah kira tu? do i miss something?? Insya Allah x de pape..

norainiammran said...

ena.. harap-harap begitu laa..

nurulzia.. ye, ain harap pun macam tu. doakan ain ye..

has.. heheeh.. has tertinggal keretapi ke? itu lah kalau tak de apa-apa lega juga. kalau ada apa-apa itu yang menakutkan.. heheh