Pembaca Blog Ini...

Tuesday, May 19, 2009

Sedapnya!!!! ~sambil terliur


Hoho..
Sedapnya cupcakes.. Lepas ni makin bulat seperti cawan lah muka saya!!

Farah, tak sabar nak makan cupcakes!!

Dah lama sangat saya mencari orang yang buat cupcakes kat Setiu ni.. Tapi, tak jumpa.. Tak pelah.. Kuala Terengganu pun ok jugak laaaa...

Saya suka cupcakes!!!!! Bila makan saja, mesti rasa nikmat. Tapi, takleh banyak-banyak, kena makan sikit-sikit sebab takut habis manis sangat.. Nyum.. Nyum..

6 comments:

zh-ena said...

cute2 jea cupcake tu..nak satu ;p

norainiammran said...

ena.. cute kan? siap ada mata-mata lagi!! nak satu? boleh..jemput datang rumah

nurulzia said...

aish ain..nurul nak jugak bole tak?hehehee

nurulzia said...

ain,nanti start keje kat petronas,bole la kite jumpe kat klcc kan..lunch sama2..hehehe

norainiammran said...

nurul.. InsyaAllah..

Mrs LVoe said...

sedap yea.. jeles2