Pembaca Blog Ini...

Tuesday, May 19, 2009

Aim kena beguk

Adik saya, Icah bagitau yang

Adik bongsu saya kena beguk..
Pipi bulatnya semakin bulat.

Mak bubuhkan nila dan cuka untuk legakan beguk..

Tetiba je kena benguk..
Minggu lepas saya yang kena tonsil.

Haduh.. macam-macam kan..
Tengok gambar tu, sakit pun boleh main kenyit-kenyit mata lagi!

Mengada!!!

6 comments:

Nurhayati said...

get well soon dear..

wah sempat lagi tu kenyit mata. =)

zh-ena said...

mak ena pun akan letak nila bila kena beguk..

biasa nyer amik 3 ke 4 hari utk baik kan..

honeylanz said...

sakit tu..semoga cepat sembuh

Mrs LVoe said...

saje buat lawak kot

norainiammran said...

yat.. dia memang mengada.. heheh

ena.. dia kata buh nila ngan cuka dah hilang sikit rasa nyut nyut..

has.. hmm.. sakit-sakit pun masih nakal juga

sha.. dia memang suka buat lawak taj apa-apa..

armouris said...

info tentang beguk kat sini - Gejala dan Rawatan