Pembaca Blog Ini...

Wednesday, June 24, 2009

Adik

"Abang.. mulai hari ini abang jangan panggil owang 'sayang' tau"

"Dah tu abang nak panggil apa?"

"Panggil laaa owang 'adik' tau.."

"Adik? wek..wek..wek..." ~jahat je nak buat-buat muntah!!!


~~~~~ update ~~~~~~~

Suami saya tak nak panggil dengan panggilan yang saya dicadangkan sebab dia kata dia geli..

"Abang tak nak la.. Abang geli," ~sambil buat-buat jolok tekak!! Ting tong ke apa?

6 comments:

Mrs LVoe said...

xmo la called adik ain.. mcm abang panggil adik lak.

dh check kat clinic ker?

~ain said...

sha..
saja je nak meggedik!! hehe
belum pergi check lagi sha.. macam malas je.. sebab dah 3x check sendiri kat rumah tapi tak dok..

zh-ena said...

mcm tu ena pun nak pggl adk la heheheheh

~ain said...

ena.. hahahah.. malu i tau!!!

honeylanz said...

ms mula kawin kami ber saya - awak aja @ panggil nama "lan - ma"
lepas 4 thn kawin kut br panggil abang..janggal nye mula2 tu..

~ain said...

has.. mula-mula mmg payah nak panggil abang kan? rasa macam gelik jek.. ahahhah