Pembaca Blog Ini...

Monday, June 22, 2009

Adlin Aman Ramli (AAR)

Saya memang suka AAR ni..
Walaupun dalam AF komen nya kasar dan nampak macam cakap lepas,
tapi saya memang suka lah dia.
Tak kisahlah orang nak kata apa pun.
Saya tetap suka tengok dia.
Gaya dia bersahaja.
Ada garang-garang dan muka kasar.
Tapi, saya suka laaaaa... heheh

Saya kalau tengok 'Jangan Tidur Lagi' tu memang saya tengok je Adlin. Saya suka!

Dia kawin dengan Emelda pun saya suka. Suka! Suka! Suka!

Semalam, tengahari saya balik rumah. Kebetulan, ada tunjuk diorang kawin dalam NONA. Oh.. saya suka sangat keikhlasan yang ditunjukkan oleh Adlin.
Antara dialog yang saya ingat:-

Dia kata, "Mel ni seorang yang dari luarannya nampak inginkan kesempurnaan tapi dari dalamannya dia tak macam tu. Dan dengan ciri-ciri itu membuatkan saya percaya yang dia takkan over! Itu lah yang membuatkan saya sukakan dia," ~ Oh.. cair saya tengok cara dia pandang Mel.. Hahaha aku pulak yang cair. Tak senonoh je aku ni!

Lagi, "Saya berkahwin dengan Mel sebab saya nak mencurahkan segala apa yang saya ada selagi mana saya termampu yang tidak akan dapat saya berikan kalau saya tidak mengahwininya," ~ oooooohhh...Adlin, I love you!!!~ tetiba hahahaha

Bila Emelda cakap, "I tak tahu nak cakap apa. Speechless! I love u, b!"

Nak tahu Adlin jawab apa?

"I love u to, sayang!"

Lepas tu sambil dekatkan mukanya dengan muka Mel. , Adlin cakap...
"Eeee... rasa nak cium je sekarang ni!"

Hahahah.. soooo sweet! Adlin memang seorang yang berterus terang!

Semoga ikatan antara Adlin dan Mel berkekalan hingga hujung nyawa!

Tiba-tiba je saya rasa nak peluk suami saya sekarang!!
Walaupun dia tak macam Adlin tapi saya sayang dia sangat-sangat!

~ahahhahahah.. angau laaaa pula.

Mengalahkan pengantin baru!

5 comments:

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

saya pun suker.... sukeeeee!!!!

zh-ena said...

pelik tgk adlin senyum mulut senget..

gambo tenung2 tu ena suker la..romantik de amor jea

saya! said...

mie.. memang suka laaa ngan adlin ni. tp cik abang kata adlin ni ntah apa-apa.. alaaaa..dia jeles laaa tu!!

ena.. dia memang senyum senget sebab sia jarang senyum...!! tapi sebenarnya orang yang macam ni kalau romantik dia memang maksudkannya...

abe said...

Abg lagi hensem dari dari adlin tau.bezanya abg tak glemer jek

~ain said...

abang.. eleh.. suka perasan tau abang ni..