Pembaca Blog Ini...

Saturday, June 13, 2009

Dah pukul 5 pagi..

Sekarang ni dah pukul 5.00 pagi 13 Jun 2009.

Saya masih tak boleh tidur.
Antara simptom orang mengalami stres ialah tidak boleh tidur malam.

Suami saya tengah tidur tu..
Kroih kroih bunyinya...
Mesti dia sedang mimpi yang indah-indah kan?

Sementara nak tunggu masuk waktu subuh,
Meh la..
saya upload gambar untuk tatapan u ols!
Kang kalau dah tidur lewat2 ni kang terliat pula nak bangun subuh..
hihih

Namanya gambar rojak-rojak..
Saya tiba-tiba dapat idea nak perkenalkan adik-beradik suami saya

ok?

Ini suami saya dengan anak sedara ..
Dia ni dah setahun lebih dah, tapi tak boleh jalan lagi.
Mulutnya je yang terjerit-jerit memanggil orang.
Dia ala-ala anti ngan saya sebab saya suka menyakat.
Saya suka amik barang mainan dia, lepas tu sorokkan laaa..
Amik botol susu dia lepas tu pura-pura macam hisap botol dia laaa..
hhahahaha.. dia bila nampak saya je, terus jaki je muka.
Buat muka tak puas hati.. hahah
Ini adik ipar saya yang bertunang minggu lepas.
Mengikut perancangan, akan melangsungkan perkahwinan
mungkin hujung tahun
Harap-harap saya sihat dan panjang umur
untuk sama-sama memeriahkan majlis itu nanti.
Ini pula pulut kuning, gulai daging dan tembikai.
Orang pantai timur panggil buah timun cina.
Tangan yang besar tu adalah tangan suami saya
yang sedang rakus makan pulut kuning
dicicah gulai daging.. hahahah

Ini adik ipar saya.
Adik perempuan suami saya yang bongsu.
Ala-ala manja gitu.
Selalu membantu saya menyelamatkan keadaan.. heheh
Ini adalah satu-satunya abang ipar saya.
Sebelah tu, isteri dia laaa merangkap biras saya laa.

Ini adik ipar saya juga.
Tu dia tengah dukung si budak kecik
yang ala-ala anti dengan saya tu..
ahahahha.
Buat masa ni, Si Haikal ni laaa anak buah kegemaran mereka.
Saya pula kalau nampak je si budak kecil ni,
memang tak sah lah kalau saya tak buat dia menjerit..
hehehe
Cuba tengok tu,
muka dia macam tak puas hati je pandang kamera
sebab dia nampak muka saya.. hihihi
Ini pula, kakak ipar saya.
Suami saya anak ketiga.
Kak Ida ni anak kedua.
Yang baju hijau tu, mak si kecik yang anti saya tu.. :)
Baju merah ni pula, adik suami saya.
Ini lah ayah kepada si kecik yang tak puas hati je ngan saya tu..
Lawak tau, bila saya hulur tangan nak dukung dia,
dia confirm tak mau dengan saya..
hahaha
Akhir sekali, yang dukung si kecik tu ialah
adik bongsu suami saya.
Pok Mat..
Baju hijau tu, aang ipar saya..
Itu saja..
Tata

2 comments:

zh-ena said...

ramai gak erk adk beradik suami ain

~ain said...

ena.. memang ramai. adik beradik suami saya ada 8 orang. tambah 3 orang menantu dan 1 orang anak buah campur pak mertua saya seorang. jadi 13 orang tau sekarang ni.

Kalau kenduri kecil2 tak payah panggil orang lain tolong. Sekeluarga je dah penuh korum.. heheh