Pembaca Blog Ini...

Sunday, June 28, 2009

Durian

Oleh kerana abah telah memesan durian,
singgah di depan Pasar Payang sebelum balik!
Durian kat sini tak dak sangat lagi.
Tapi sebab abah dah kirim kan, gi je lah beli.
Harganya sekilo RM8 tau..

Cit.. kalau gitu sekilo dapat sebiji je laaa..
ahahhaha
Durian kan kulit berat!!

Mungkin lepas ni bila dah penghujung musim
baru murah sikit harganya...

Tengok!
Cik Abang saya tersenyum-senyum sebab dah beli durian.
Tapi, bila dia masuk kereta je dia mula bising-bising pasal durian mahal.


Cik Abang saya beli yang selonggok RM10 je..
Beli dua longgok!!
Selonggok ada lah 4 biji.
Setiap longgok akan ada 2 biji yang elok, dan 2 biji yang tidak elok.

Hampeh kan??

"Sayang tak leh makan durian!! Bahaya..."

"Eleh... apesal pula?"
~padahal dia yang nak melantak sorang-sorang!!!

3 comments:

honeylanz said...

sedap nye durian. ni komfirm mr hubby bgn sat lg..nk ajak g makan durian..kami trs mkn kt tmpt beli..if not semerbak rumah nnt..hhehehe

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

" sayang tak leh makan durian.. bahaya.."

erk.. u pregnant ke.. ?
hhehehehehe
if yes.. congrats..
if not.. berusaha lagik..
hi hik hik

~ain said...

has.. memang bagus makan kat tempat beli sebab bau memang menusuk kan. Kereta ain 3 hari masih berbau lagi durian nye.. Ingat nak bubuh daun pandan dlm kereta untuk neutral kan bau..

mimie.. Oh no no no.. hentikan spekulasi ini. Tapi, sambil2 itu doa-doakan lah ye.. heheh