Pembaca Blog Ini...

Monday, June 29, 2009

Selamat Hari Raya

Hahaha.. Apa kes? Puasa dah mula lagi tapi dah wish Selamat Hari Raya..

Sebenarnya, semalam saya sudah selamat membayar hutang. Puasa yang lobang-lobang tahun lepas sudah ditampal.. Sebab tu saya rasa hari ni macam hari raya je, sebab saya bersarapan pagi hari ini. Maklumlah, dah beberapa hari duk puasa je kan.. Hari Jumaat ari tu je saya tak puasa.

Bila dah asyik puasa, bila hari tak puasa rasa macam ragu-ragu je nak makan.
Sebab dalm hati duk fikir, "Aku ni puasa ke tak ek hari ni?" hehehe

3 comments:

honeylanz said...

tahniah...selamat berhari raya..;)

Mrs LVoe said...

alhamdulillah abis semua hutang lama :-)

~ain said...

has.. selamat hari raya juga!!! hehehehe

sha.. alhamdulillah.. lega rasa nya...