Pembaca Blog Ini...

Saturday, June 13, 2009

Seronoknya jalan-jalan!!

Petang tadi, saya ajak suami saya jalan-jalan ke Pantai Penarik.
Tak jauh pun dari rumah kami.
Dalam 15 minit saja.
Saja jalan-jalan menenangkan stres,
menikmati nikmat yang Allah jadikan..
Tengok pantai.
Tengok ombak sambil fikir-fikir..

Layankan saja lah gambar-gambar sengal ubi berikut:

Masa ni seronok laaa sebab boleh jalan-jalan.
Sorok-sorok di sebalik kotak yang nelayan bubuh ikan!

Tapak kaki besar tu kepunyaan suami saya,
yang kecil tu kepunyaan saya..
Lepas ambil-ambil gambar,
terus je singgah makan keropok lekor.
dengan air kelapa

ditambah dengan sata ini...
Dah kenyang, terus je balik.

Tapi macam bosan je duduk rumah.

Terus saya ajak suami saya ke Kuala Terengganu.

Hahahah...

Seronoknya jalan-jalan!

9 comments:

Mrs LVoe said...

best yea rumah dkat gn laut.. sha pun stress :-(

~ain said...

sha.. ye lah kadang-kadang kita kena ambil masa untuk berehat dan tenangkan diri dari rutin harian kita!!

honeylanz said...

kedai hasnik tu wajib singgah makan ikang n sotong celop tepung kalu balik rmh hubby...sedapppp

~ain said...

has.. sekali sekala sedap laaa.. kalau selalu nak terbelalak heheh..

zh-ena said...

sata tu rasa aper? tak pernah mkn pun

zh-ena said...

sata tu rasa aper? sedap ker

~ain said...

ena.. sata tu sedap. ada ikan campur kelapa dalam nye. kalau sesiapa suka otak-otak mungkin suka jugak kot. Ena tak pernah makan sata ke?

~ain said...

ena.. sata tu sedap. ada ikan campur kelapa dalam nye. kalau sesiapa suka otak-otak mungkin suka jugak kot. Ena tak pernah makan sata ke?

~ain said...

ena.. sata tu sedap. ada ikan campur kelapa dalam nye. kalau sesiapa suka otak-otak mungkin suka jugak kot. Ena tak pernah makan sata ke?