Pembaca Blog Ini...

Sunday, June 14, 2009

Poning kepalo laa pulak..

Tadi saya ada Kursus Pedagogi.
Saya .. sempat hadir satu sesi saja sebab saya pening kepala.
Rasa macam nak muntah.
Saya rasa saya makan nasi lemak kot sarapan tadi.
Selama ini itu adalah nasi lemak kegemaran saya.
Asal pergi kedai tu je mesti saya makan nasi lemak dia.
Tapi, tadi saya rasa nasi lemak itu sangat busuk
(saya tahu tak baik cakap macam tu kat rezeki, kan?
tapi saya memang tak leh bau.
Tangan saya pun bau busuk sebab makan nasi lemak tak guna sudu).
MENGADA BETUL LAAA...
SAYA RASA RUGI TAU TAK DAPAT IKUT KURSUS SEPENUH HARI TADI!!!
mengong


Janganlah u ols kata ada apa-apa good news ye,
sebab saya dah uji atas kertas uji di rumah pagi tadi.
Dan ianya menunjukkan garis tunggal sahaja,
walaupun cik P sepatutnya menemani saya 2 minggu lepas..


Saya keliru.
Suami saya ajak pergi klinik, tapi saya rasa nanti dulu kot.
Sebab saya tak rasa apa-apa kelainan pada badan saya
selain pening dan rasa nak mengeluarkan nasi lemak pagi tadi.


Malam ni, masih pening tapi sikit-sikit saja.
Mungkin kesan nasi lemak itu sudah mula menghilang.
SAYA TAK NAK DAH MAKAN NASI LEMAK!!


Harap-harap esok saya kuat dan sihat
untuk menyambung kursus untuk lagi 3 hari.
~Amin...


Akhir sekali....
Nah.. lihatlah lah saya yang montok ini..
hihii..
Walau apapun bentuk badan saya,
saya bangga dengan diri saya tau!!

6 comments:

honeylanz said...

food poisoning tu. kita sama-sama montoks gitu. tp has x leh stress sbb tiap2 minggu ada aja yg ringan mulut bertanya..bila nak kurus ni??? hahhaha...tension ahh soklan gitu

kertas uji ada garis tunggal?? x pe usaha lagi..

Anonymous said...

eh awak pi lah jumpa doc cepat2..jgn tangguh2..sy tgk awk suka tangguh2..tak elok lah..pk lah masa depan keluarga..kesihatan dan bentuk badan seorang isteri penting utk kesejahteraan keluarga..its not just about u seorg jer...

Mrs LVoe said...

xpe nnt dh ready p check kt clinic yea ain

~ain said...

Has.. ye lah.. kita kena positfkan fikiran kita kan?

Anonymous.. Sape pulak awak ni? saya tak gemarlah main anonymous ni.. Buh laa nama. Kalau sembunyi gini, saya terasa awak tidak ikhlas menegur saya. BTW, cara saya menjaga diri saya adalah hak saya. Awak tidak berhak nak komen begitu. ok?

Sha.. ye lah. Sebab ain yakin instinct ain kali ni adalah betul..

zh-ena said...

try la jumpa doc maner tau ader berita gembira

~ain said...

ena... kalau dalam bulan ni masih belum dikunjungi Cik P, ain akan buat tindakan susulan..