Pembaca Blog Ini...

Sunday, July 12, 2009

Bertuahnya dikau!!!

Beberapa jam yang lalu,
saya telah menganjurkan pertandingan refresh bertuah kan..Ini lah pemenangnya......Muke bongekk makan rambutan. HAHA! xD

Sebenarnya, saya nak kecualikan adik beradik @ ahli keluarga dari menyertai pertandingan refresh bertuah ini.. Haduiii....

Tapi, minah ni terlalu cepat pulak tindakan dia.

Biasalah, si penggodam orang muda seharusnya lah lebih agresif.

Tak pe..

Nanti saya akan anjurkan Pertandingan Refresh Bertuah ini semula di lain masa. Kali ini, saya akan kecualikan ahli keluarga dari menjadi bertuah.. ahhaha

So, imah...

Disebabkan anda adalah bertuah, pula tu anda ialah adik saya.. Sila request anda nak hadiah apa.. Limitnya RM50 sahaja.. Haahahah.. Tiba-tiba ada unsur kedekut di situ...

2 comments:

.imah. said...

HAHAHAHA! x)
letak laa muke commercial sket..
ape daa muke bongekk mkn rambutan?
HAHA! xP

yeahh, yeahh!
ape daa RM50 je?
adekanlah no 8.. RM88 ke?
ngehngehngehngeh~ xD

HAHA! x)

~ain said...

Imah.. aku copy paste dari blog kau saja gambar tu..

Sila bersyukur kerana RM50 adalah lebih baik dari RM8!! Ahahahah