Pembaca Blog Ini...

Monday, July 13, 2009

Besday Girl......


Entri laju-laju sebab ada kelas 4.30ptg ni..

Hari ni hari lahir adik saya...

Selamat hari lahir ke...
alamak saya lupa laaa umur dia berapa tahun.. 19 kot...
Semoga dapat apa yang diingini..
Semoga CGPA kekal AD supaya nanti dapat ANC macam aku?
Eh? Aku pernah dapat ANC ke? what ever laaaaaaa.......
Semoga panjang umur...
Jangan bagi lagi apa-apa pada Haji Haris atau pada Haji apa sekali pun.. Faham????

Semalam saya call dia, dia kata dia nak broadband!!
Haaa? Broadband tu ape ek, Icah? Aku tak tahu laaaa... ahahahha.. Dasar kakak kedek sungguh saya ni..

7 comments:

zh-ena said...

happy berday utk adk ain..

bg aper hadiah kat adk..

~ain said...

ena.. ni tengah dok pk ni.. biasanya kitorang mmg ada celebrate satu famili.. tapi, dah dia duk UiTM Penang skrg ni.. tak de laa kot makan-makan kek..heheh

honeylanz said...

happy birthday utk adik ain, Hanisah. akak nye wish aja ke? hehehe

Zura said...

perghh..nk broadband...klau adik ain dpt bleh sy plak mintak sbb sy pun xlama je lg nk menginjak umur....hehehe...

~ain said...

has.. hadiah nya?? heheh..

zura.. broadband tak mahal dah laaaa ni... hadiah untuk 20 tahun ke bawah je.. atas 20 tahun non ado hadiah nye.. hahahah

hAnIsAh_aMmRaN said...

hahaha..apsal sume gmbr aku xcun?adess....ko ni sj je xnk menyerlahkan keayuan aku kan. ko jeles kan.ahahaha.....

adiah aku mane? broadband lah weyh....

;p

~ain said...

icah.. aku sengaja nak memperdajalkan kau.. kah kah kah kah .. gelak-gelak pengakap!! hah hah hah