Pembaca Blog Ini...

Thursday, July 30, 2009

Hutang Tag

Suami saya kata kalau berhutang memang kena bayar,
walaupun cepat ke lambat..
Kalau tidak, bila mati nanti roh kita tak leh naik ke atas..
Berlegar-legar saja di awangan..

Ini dah bertapuk hutang saya pada Zura ni.
Baik saya bayar..
Kalau tidak..... bila mati nanti roh kita tak leh naik ke atas..

Tag Pertama


Rules;

  1. Link the post who tagged you
  2. Copy the image above, the rules and the questionnaire in this post
  3. Post this in one or all of your blogs
  4. Answer the four questions following these Rules
  5. Recruit at least seven (7) friends on your Blog Roll by sharing this with them
  6. Come back to BLoGGiSTa iNFo CoRNer (PLEASE DO NOT CHANGE THIS LINK) at http://bloggistame.blogspot.com/ and leave the URL of your post in order for you/your Blog to be added to the Master List.
  7. Have fun

Question & Answer;

1.the person who tagged you
-zura

2.his/her site’s title or url
-http://zura-merrygoround.blogspot.com

3.date when you were tagged
-27 july 2009

4.Persons you tagged

-imah~ cerita kehidupan

-icah ~ tulisan kehidupan

- anep ~melodi kehidupan

-sha ~ MrLVoe

-ayu ~ sidratul muntaha

-zura ~ MerryGoRound hahahaha.. boleh ke?

semua laaa.. sesape nak buat..

poning kepalo den nak mikir lagi sorang..


Tag kedua.....

1. Nama Timangan Anda

ain, along, kak ain, kak long

2. Anda Seorang Yang

garang (suami saya kata), bermuka sombong

3. Insan Istimewa

Suamiku laaaa... Keluarga juga..

4. Describe Ape Yang Membuatkan Dia Terlalu Istimewa Di Mata Anda

Eh? Dia ke? bukan mereka ke? ~hahahha

5. Lagu Kesukaan Anda

Sekarang tak ada. Saya tak berapa suka dengar lagu.. Kalau masuk Jangan Lupa Lirik yea yea, gerenti saya akan pulang dengan tangan kosong!! ahhaha

6. Makanan Kesukaan Anda

Yang sedap laaaaa. Sebab sedap laa saya suka makanan tu. Ada ke orang suka makanan tak sedap?

7. Warna Kesukaan Anda

Hijau

8. Sikap Yang Membuatkan Anda Stress

"Mulut busuk"

9. Tiga Benda Yang Mesti Ada Dalam Beg Anda

a- Beg duit.. Tak semestinya ada duit.. ahahhahha

b- Handset cabuk...

c- Kunci-kunci..

d- nak tambah lagi, tisu, bedak, lipstik, perfume, sampah a.k.a resit beli belah

10. Kali Terakhir Anda Menangis Dan Kenapa

Minggu lepas kot. Ntah, tak ingat kenapa. Saya memang suka nangis kerana menangis dpaat menyihatkan paru-paru dan mencuci kekotoran di mata seperti eye mo :-)

11. Tag 7 Rakan Anda

a- ena yang ada anak nama Umairah@ Merah...
b- imah
c- icah
d- ckds ahra
e- sha MrsLvoe
f- Ain (hahahhahaha.. tag diri sendiri)
g- Zura (ahahhahahah.. tag zura balik.. sape suruh dia tag saya!!)

huh..
Selesai bayar hutang..
Nak g kelas plak dah ni...
Tata...

5 comments:

Zura Tahir said...

x aci lah tag saya balik...xnk jawab...

~ain said...

zura!! ahhahahaha.. tak jawab pun tak pe.. ain baca je yang sedia ada tu dua kali.. hahahha

zh-ena said...

ops kena lg tag

is@r said...

Green..greenish... my lil'boy loves green. Semuanya green... nak otomen green...spiderman green... sabau je la

~ain said...

is@ar.. ada ke spiderman otomen in green? hulk ke shrek ke? anak u tak mo ke? itu memang ijo..!hik