Pembaca Blog Ini...

Thursday, July 30, 2009

Apa nak dikata....?

~Auto publish..

Baru je nak mula diet, tapi petang semalam dah pergi makan
ikan besar bagak masak sweet sour
dengan tomyam campur
dengan nasi.. perlu gambar? :-)

Aduii.. balik rumah sikit punya ketat perut!
Macam nak nangis saja.
Ada rasa menyesal..
(aaaa.. jangan kena penyakit menyesal pas makan tu sudah!!)

"Abang laaaa ni...
Ajak owang makan ikan besar bagak tu.
Kan dah kenyang..
Kita kan tengah diet..!!"
ehehe.. padahal saya yang ajak dia..

Tengah malam pulak,
termakan roti dengan telur dengan cheese..
Arghhhh.. sekali lagi menyesal..
ahahha..

Pagi ni, makan kuih + air kosong saja.
Tengahari nanti pasti kenyang lagi.

Malam ni tak mau makan nasi...
TAK NAK...!!
~ macam kempen TAK NAK merokok pulak dah...

:-)

3 comments:

honeylanz said...

tomyam tu sedap.. myfav..x mampu menolak gitu!!!

zh-ena said...

iya katakan TAK NAK heheheheh

cha yok cha yok ain tuk diet..

~ain said...

has. itu laa pasal.. tapi tomyam tak pe kan makan sebab rebus2 saja kan.. ikan siakap tu yang eeee... hehehe

ena.. diet untuk kesihatan dan stamina! TQ ena..