Pembaca Blog Ini...

Thursday, July 2, 2009

Nak jugak!!!


Saya ni jenis tak pandai nak mekap sangat.
Tapi saya try mascara ni.
Adik saya punya!!


Wah.. hebat!!
Bulu mata saya yang suami saya gelarkan
sebagai 'atap rumah' menjadi lentik!!
Kagum.. Kagum..

Bulu mata saya adalah yang jenis lurus.
Benar-benar lurus. Sikit pun tak lentik.

Harapnya, mascara ini akan memberi 'rupa' yang berbeza dari biasa!!!

hehehehe

5 comments:

honeylanz said...

jgn lupa kepit dgn penyepit bulu mata sblm sapu mascara. tp if ain nk yg lentik tahan 6 bulan blh buat "eyelash perm" .. boleh buat kt mn2 spa.. normaly charge rm 25-50 gitu..try la..

zh-ena said...

baru tau nbulu mata pun blh wat perm..dasyat la..

ena tak suke pki mascara..rasa berat jea bulu mata tu pastu confirm nak tido :D

Fara_Adura said...

Hehehe..fara jenis suke pakai maskara kalo nak jalan2.. beriku keyakinan..keke

Mana matanye? Nak gak tengok hasilnye.. ehehehe

whoaa, mello said...

Yeahh, so far, this mascara's THE BEST! Very worth the money spent!

~ain said...

has.. boleh buat perm nye ke.. wah.. macam menarik ni...

ena.. mmg berat.. dpt lak kalau melekat2 bulu mata tu..

Fara Adura.. malu laaa nak tunjuk mataku ala-ala unta itu..

whoaaa, mello.. Really?