Pembaca Blog Ini...

Monday, July 6, 2009

Platipus Berwajah Manusia

Adik saya ni suka buat mimik muka tah apa-apa tau.

Kadang-kadang rasa nak pecah perut gelak.

Kadang-kadang rasa nak muntahTengok!!

Muncungnya didepankan serupa macam platipus..
Apa dia platipus??
Haaa... sila google ye!!

hahahahah..

p/s... aduis laaaa!! saya kena siapkan manuskrip selewat-lewatnya 15 Julai ni..
Kelas pulak dah nak start.
Penyakit M tak sembuh lagi..
Tulun.. Tulun.. Habis laaa mentor saya membebel!!

3 comments:

~Eila @ Along~ said...

platipus tu sotong ke..hehe malas nak google kekdahnya..main teka je..

zh-ena said...

lawak adk ain nie

tak berkesempatan kita jumpa kan..ena pergi melaka tu yg tak msg ain tu

~ain said...

kak eila.. hahah.. ain pun tak tahu platipus tu ape.. nak kata itik bukan itik, nak kata memerang bukan memerang.. confius juga ni..

ena.. itu laaa pasalnya.. ain pun bz melayan adik2 nak ke sana kemari.. maklumlah jarang2 balik..