Pembaca Blog Ini...

Monday, August 31, 2009

Antara dua darjat

Hari ini adalah cuti umum.

Bila hari cuti,
ambil laaaa kesempatan nak bangun lewat sikit kan..
Cik abang saya adalah champion tidur hari ni.
Saya bangun dan siap-siap mandi terus kejut cik abang.

"Abang, bangun bang..
Mandi.. Busuk gileeeee dah ni.."

"Hm..."

"Abang, abang rasa tak kita sekarang ni
macam antara dua darjat?"

"Kenapa pulak?"

"Ye laaaaa, owang wangi...
abang busuk.. tak mandi lagi..
antara dua darjat laaa tu..."

~Cik abang terus je sekeh-sekeh kepala saya
dengan manja..
hahahahha..

Boleh pulak tak mandi dengan dah mandi
jadi macam antara dua darjat...

Abang, payah ke ada bini yang berfikiran kreatif?



3 comments:

honeylanz said...

kami sama darjat. both re jenis mls nk mandi!! nk 2 cuti time`

Zura said...

lantaklah ain...jnji ade perbezaan kire antara 2 darjatlah tue...

~ain said...

has.. kalau ikutkan hari minggu memang malas nak mandi.. tapi pening kepala laaa mandi lambat..

zura.. hahaha.. ye laaa janji ada dua beza, dua darjat laaa gamaknya tu.. ahhaha