Pembaca Blog Ini...

Tuesday, August 25, 2009

Kenapa mengantuk ni?

Alaaaa hai.. mengantuknya di bulan puasa tahun ni..
Kurang rasa lapar, tapi mata bertambah rasa mengantuk!
Saya kalau lapar, boleh tahan lagi. Saya masih boleh buat kerja kalau lapar.
Tapi, kalau mengantuk... tak leh boleh blaaaa laa weiii..

Haaaaa.. tidur kang baru tahu!!

Kerja banyak macam na nak tidur?
Tapi tengah menaip pun boleh tertidur!

Alaaa hai..

Eh eh.. tak baik merungut laaaaaaaa!
Nanti kurang pahala puasa..

Ok nak balik masak di pasar! hahahaha

5 comments:

honeylanz said...

sama! dr isnin-rabu has balik masak di pasar gak!!

zh-ena said...

tujuk2 ajer la menu ain erk

~ain said...

has.. ain tengok kerajinan laaa.. tp memang pi pasar sebab cari kuih.. kalau tetiba malas, terus cari lauk. hahahha lagipun sama je kan masak ngan beli kalau makan dua orang..

ena..ye .. lauk tunjuk.. hahha.. tapi semalam (Rabu) ain masak tau!!! hahahha.. dah 5 hari puasa ain cuma masak di rumah 2 kali je. Lagi 3 hari, masak di pasar. Hari ni tak tahu lagi..

Zura said...

jgn tertaip kat muke sudah...

~ain said...

zura.. boleh ke tertaip kat muke ni? kah kah kah