Pembaca Blog Ini...

Saturday, August 15, 2009

Sebelum dan selepas

Hai...!

Ini bukan nak masuk contest tau..
Ini sesaja punya entri sebab bosan tahap gaban!

Ini gambar sebelum mekap masa majlis nikah...
Dan selepas mekap..
Saya suka mekap masa majlis nikah sebab nampak lain sikit dari yang lain..

Mekap masa majlis kenduri, sangat tidak suka..
Tapi, orang lain kata mereka sukakan mekap masa kenduri ni.
Memang tak tebal sangat, dah muka saya tidak banyak berubah.
Mana-mana pun laaaa, kan? Janji bahagia!
Apa-apapun, saya memang rasa cantik
masa majlis perkahwinan kami.
Walaupun panas terik, dan badan lekit mekit..

Saya suka kombinasi warna yang pada saya sangat manis!
Itulaaaa yang sangat saya idam-idamkan.
Alhamdulillah, akhirnya tercapai!

Peduli laaa orang lain kata tak cantik pun kan.. kan.. kan..


I love you, abang... (tetiba sangat!)
heheheh

8 comments:

zh-ena said...

mmg cantik..wowwww

SCANDAL BAG said...

woww i pun suka makeover too..

~ain said...

ena.. apo yang cantiknya? heheh

scaldal bag... i tak suka sgt, ni sebab terpaksa je ni sebab nak kawin.. ahhaha

Zura said...

meletop...

~ain said...

zura.. bow kw babow... meletup..

honeylanz said...

lain sgt..tp cun la

Mrs LVoe said...

bagi sha ain tetap manis

~ain said...

has.. lain kan? ain pun terkejut tgk! jelmaan kah? hahah

sha.. manis? boleh gantikan gula laaa kalau macam ni.. hhehhe