Pembaca Blog Ini...

Sunday, August 16, 2009

Nak beli kain!


Apa kes dah nak masuk bulan puasa baru nak beli kain ela?

Haa.... itu laaaa pasal!

Siapa mau jahit?
Jahit sendiri je lah Cik Puan oiii...

Tukang jahit saya pun dah tak mau terima..
Puas saya pujuk-pujuk.. oh pujuk kah?

Tak pe laaa..
Masih ada beberapa pasang baju yang baru sekali dua pakai..
Boleh laaaa jadikan baju raya..
Siapa suruh lambat?
Dah tu, nak beli awal-awal tak ada mood.
Maklumlahhhhh, tahun ni raya kat Tganu.. ahahahhahahha

Lepas raya nanti, saya nak beli 10 pasang terus..
Haaaa.... harap-harap masa tu dah kena ukur saiz baru.. ahahhaha

Kata diet kan?
Takkan laaaa bulan puasa tak bleh nak turun berat badan?

hahahha.. Angan-angan tak kena bayar kan?

6 comments:

zaza said...

salam.. Ain kena contohi zaza.. sebulan sebelum puasa dah siap jahit baju... ahak.. tak caya.. tgk le blog zaza

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

>> beli baju yg siap jahit...hehhe

skang ni bnyk fesyen2 terbaru...rambang mata.....hehe

zh-ena said...

takper blh simpan duit beli baju tu g honeymoon nnti :D

~ain said...

zaza.. waaaaaaaaaaahh.. semangat nye zaza.. meh nak nyanyi lagu rakan muda sikit.. bersemangat waja terus membara..
BTW.. tq zaza sebab dtg blog ain.. salam kenal..

yanie..ain memang suka tgk baju dah siap.. tp tak selesa.. maklumlah badan ala-ala wanita pertama malaysia ni.. hahaha

ena.. ye laaa ain simpan untuk beli survenier je nanti..

Mrs LVoe said...

sha xde baju raya tahun nie :-(

~ain said...

sha.. alaaa.. sama laaa kita.. tak pe pakai je baju yang tak raya. cantik juga ..