Pembaca Blog Ini...

Wednesday, August 5, 2009

Tolong orang pindah

Saya, suami saya yang manis (hikhikhik), mak, adik, ckds ahra...
telah membantu mamat Melodi Kehidupan ni angkat barang...
Dia nak pindah ke rumah sewa nya di Puchong.
Dia nak hidup berdikari dah..
Tak nak duduk dengan mak ayah saya dah.
Lagipun, tak machoooooo laaa duduk dengan mak ayah kan..
Tak remaja laaaa!! hahaha

Barang dia, mak aiiii.. banyak gilo!
Macam orang pompuan..
Segala macam perkara ada..
Nasib baik saya kena bawa penguin dia yang besar bagak tu aje..
Yang lain orang lain bawa.. ahahahahah

Ini sebahagian saja ni.


Gitar sakti dia, mak yang kena bawa..
sambil nyanyi lagu Yuna

Meja letak tv, ckds ahra yang kena angkat..
Berat oooo..
Memang wanita besi laaa dia ni.. ahhahah
TV diangkat oleh si Hafiz ni.
Banyak juga dia angkat.
Kipas..
Kotak.. dan tah apa-apa lagi tah..
heheh
Tilam ini, dibawa sendiri
oleh orang yang nak pindah rumah.
Adik saya ni jenis metroseksual sikit..

Jaga badan, beb...
Makan roti je bila badan dah rasa naik.

Kosmetik untuk muka, perfume, aksesori nya..
mak aiiiii sungguh banyak dan ori je semua.
Mengalahkan anak dara.

Kalau mandi, huhuu berjam-jam..
Mak saya kata, "entah apa yang disentalnya pun tak tau laaa..."

Jarang tengok dia pakai jeans ke t-shirt yang cikai2..

Muka naik jerawat sikit, mulaaaa risau.
Sikit punya belek muka..
Sampai pergi New York Skin Solution..
Tak selesai masalah, terus beli set sinus segala.. hahahah
~payah nak jaga adik aku yang ni..
Aaaah.. lantak la.. bukan aku yang jaga.
Dia dah besar, pandai laaa dia jaga diri sendiri..

Rumah dia tingkat 16 tau..
Punya laa tinggi..
Tak terpandang saya ke bawah..
Uii.. gayat oooo..


Saya rasa macam best pula
duk rumah tinggi-tinggi ni walaupun gayat.. :-)
Lebih privacy sikit kan...?

4 comments:

Zura said...

tingkat 16,mak aiii punye lah tinggi...mesti penat sgtkan..

~ain said...

zura.. tak penat pun.. ada lif laaa.. kalau naik tangga tingkat 16 mati laaaa dekat tangga tingkat 10.. hahahha

zh-ena said...

adk ain tu duk sorang ajer @ duk nga member2 yg lain..

ooooo maintenance tggi tu adk ain..

~ain said...

ena.. adik ain duduk dengan member dia.. apartment tu besar tau.. ada 5 bilik tidur dan 3 bilik air..kagum tuuu, lagi besar dari rumah ain..

yup.. dia high maintainance punya orang.. mengalahkan perempuan...