Pembaca Blog Ini...

Friday, September 25, 2009

Aim dan mak

Naim dan mak ada kat rumah saya sekarang.
Arghh... banyak nak cerita, tapi tak de mood laaaa....
Penat lagi lepas kenduri ni. Kaki sakit, lutut sakit, perut sakit, tangan sakit..
Pendek kata, semua sakit laaaa....
Dah macam demam urat pun ada.
Harap-harap lepas ni, abah ke mak ayah ke akan buat kenduri kecil-kecilan je.
Tak pun tempah katering je.
Tak larat ooooooooo..
Macam nak rosak semua anggota badan..
hehehehe.. Sungguh berlebih-lebihan kan perumpamaan keletihan yang saya gunakan itu.

Esok nak pi hantar pengantin kat rumah lelaki pulak.

Nanti laaa ye saya update secara besar-besaran..

Tata

6 comments:

zh-ena said...

pergi ke rumah lelaki tak penat la..cuma duk kat meja mengadap mkn makanan yg sedap2 tu..pengantin confirm tak lalu nak mkn punya hehehehehe

~ain said...

ena.. hahahah.. pengantin memang macam tu. lepas majlis dua-dua mengorek perut lapar.. hehehe..

honeylanz said...

rugi x sempat singgah hr tu..

~ain said...

has.. tak pe.. maybe next time..

Tulip said...

selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir batin.

ikhlas,
Bibi, Faiz & baby Aisya Zara

~ain said...

cik puan tulip.. oh.. lama tak dengar cerita..
btw, Tahniah atas kelahiran baby Aisya Zara.. Ain tumpang gembira..

Semoga keluarga kalian bertambah bahagia!!!