Pembaca Blog Ini...

Thursday, September 10, 2009

Background Raya

hahaha..

Punya excited nak beraya..
Background blog pun ditukarnya!
Maklumlah nak tukar perabot, pekakas rumah sume tak cukup modal.
Lagipun, membazir je kan? =)

Cantik tak?
Ke korang sakit kepala tengok warna terang macam ni?
Raya kan kena ceria, jadi kena laaaaa pilih shocking colour macam ni.
(dah tukar ni... sebab risau si ayu yang sakit kepala.. heheheh)

Haaaaaaaa....
kalau tak suka, harap sabar je laaa ye sampai raya nanti.
Lepas raya baru saya tukar yang lain..

=)

I have to focus more on my work as the preparation for long long holiday after raya!!!

Tata

8 comments:

Sidratul Muntaha said...

ain
tukar2
sakit pala ayu tengok
cari warna lembut2 sikit
yg soft2

~ain said...

Ayu.. haaaa.. demi kerana ayu sakit kepala.. ain tukarkan segera!!!

Yang ini ok?

zh-ena said...

suka la pink lg tu..cantik jea

honeylanz said...

pink gitu!

Imran Yusuf said...

Sudah menjadi seperti Imah yang selalu tukar template. :)

Sidratul Muntaha said...

bolehlah
tpi masih bikin kepala ku nanar!
ni mesti kes baby dlm perut nih.
dia mesti suke kaler2 soft2 n pinky2 milky.
yeah!!

Zura said...

white colour je nmpak...

~ain said...

ena.. has.. cantik tak? heheheh

imran yusuf.. penyakit keturunan barangkali..

ayu.. alahai.. kira ok laaa ni,ayu.. papepun pas ni nak buat putih je.. hahaha

zura.. ye ke? kene doble refresh laaa kot..