Pembaca Blog Ini...

Tuesday, September 15, 2009

Gula-gula...

Sementara menunggu waktu nak masak untuk berbuka,
kami berdua 'mengerjakan' ini.
Sakit-sakit pinggang membungkus nya sebab kena duduk lama.
Nak kena sediakan 800 bungkus tau.


Membungkus gula-gula untuk dijual di PARAM
Ini adalah untuk kenduri adik ipar saya 24 September nanti.
Kami ambil bahagian sponsor gula-gula ni untuk diberikan kepada tetamu.
Kami cuma sponsor kek pengantin dan gula-gula ni je.
Yang lain, orang lain laaaa sponsor.. hehehh

Tapi, macam tak cukup je.
Kena pi beli lagi laaaa gamaknya ni.

5 comments:

Zura said...

dulu masa adik n abg zura bertunang zura support kek jgak...itu je yg den mampu mase tue...hehehe

~ain said...

zura.. tak pe .. nanti zura kahwin, zura demand yang mahal kat diorang .. hahahaha. setiap hari duk paket kan gula2 ni, alaaaa hai macam2 gaya ada.. baring menyiarap.. ahahah

zh-ena said...

sama la adk ena kawen sponsor gula2 ngan benda yg lain..sambil packing sambil tu gula2 msk mulut gak

honeylanz said...

ac n ery suka sgt dgn gula² nih. has bg hint nih ;)

~ain said...

ena.. ain kureng sikit gula2.. kalau coklat, boleh jadi gile.. hehhe

has.. ac ngan ery suka ek.. ain faham.. ain faham.. hehhe