Pembaca Blog Ini...

Friday, October 9, 2009

Bau ape ni?

Semalam kan saya sakit kepala tahap gaban kan?
Suami saya berdikari, pergi pasar dan memasak.

Saya bangun-bangun je terbau sesuatu..

Aiii... bau petai daaaaaaaaaa...

Biasanya, kalau balik rumah ayah je dia makan petai sebab ada geng.
Ayah je yang melayan dia makan petai.
Saya? Hishh hishh.. petai adalah tidak sedap dari segi baunya..
Saya tak suka..

Banyak lagi petai tu tergantung kat dapur tu..


Aduii.. lambatnya nak habis..
Terseksa lubang hidungku...
Haaa... kan tak leh nak duduk dekat2 sangat..
Nasib laaaa sape suh makan petai..
hahahahhahampeh je bini gini..

Apa-apapun saya redho kalau itu yang cik abang saya suka.
Tahan je laaaa....

6 comments:

honeylanz said...

sambal bilis petai sedap!

SNAS said...

SEDAP NYE PETAII..

CkDs AhRa said...

bestnya petai...kesukaan ku..hahhaha...bleh ar geng dgn ISE..hahahha

zh-ena said...

nyum nyum nyum sedapnya petai
buat sambal udang pastu letak petai mmg bertambah2 la ena mkn

Nurhayati said...

nanti bau toilet lagi 'wangi' hihi

~ain said...

has.. SNAS, ena, Ckds ahra.. apesal sume suka petai ni.. baru nak provok hubby supaya tak makan petai.. tetiba ramai pulak penyokong petai.. argh... tekanan je.. hehehehhe

yati, sekarang pun dah start 'wangi' dah...