Pembaca Blog Ini...

Friday, October 9, 2009

Hadiah Harijadi yang Sudah Terlambat

Semalam masa masuk opis, ada mendalah ni atas meja..


"Apa ni?

"Haaaaa.. itu Kak *** hantar tadi. Hadiah harijadi. Kak *** hantar sebab Ain tak pergi ambil"

"Aik... hadiah harijadi kita, kita kena pi ambik sendiri ke? "


"Ntah.. ye laaaa tu.."

"Ok, terima kasih laaaaa..."


Tak beli beg mengkuang kat Sabah pun takpe..
Dapat juga yang Terengganu punya.
Tak yah susah-susah nak pikul naik 'belon'.........

Alhamdulillah..

7 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

selamat hari lahir.....

wah beg mengkuang....
cantek.....

=>

honeylanz said...

leh bubuh telekong nnt ;)

zh-ena said...

beg mengkuang ena letak kain telekung ajer..senang kan..

~ain said...

yanie.. a'ah.. cantik kan..

has.. buh telekung letak dalam kereta. senang nak jalan2 tak yah mengangkut lagi.. hahah

ena.. mmg praktikal buh telekung.. lagi satu buh buku teks sebuah dgn maker pen nak pi kelas malam.. tapi sebuah je, kalau byk buah, koyak laaa beg mengkuang...

Zura said...

bestnye dpt surprise

Nurhayati said...

cantikla beg mengkuang tu..

~ain said...

zura.. best laaa.. kejutan itu manis..

yati.. beg mengkuang ada dua jenis, satu jahitan yang kemas.. satu lagi yang jahitannya macam tuuuuuuttt.. ahahaha