Pembaca Blog Ini...

Friday, October 16, 2009

Bosan sampai rasa nak tukar pekerjaan menjadi seorang penghibur diri sendiri.

Saya bosan laaa malam-malam ni..
Nak tidur malam masih muda.
Esok Jumaat beb.. Jumaat..
Minggu ni cuti sampai hari Ahad ooooo..
Sempena Deepavali..
Haaaaaa.. lumayan.. lumayan.. lumayan sungguh cuti..

Bosan punya pasal tak tahu apa nak buat.
Rasa nak pi Midvalley sekarang juga...
(hahahha..ko ingat Midvalley tu sebelah daerah ko je ke?)

Sebab kebosanan tidak dapat dibendung,
pasang lagu Dato' CT dalam laptop lepas tu godek youtube.



Tapi semua lagu irama Malaysia.
Badarsila, Cindai, Dondang Dendang, Hati Kama laaa..
Entah lah kenapa, saya memang suka irama-irama tradisional ni..
Kalau yang Dato' CT atau Noraniza Idris nyanyi, memang suka...
(tapi saya tak minat Dato' CT tau.. cuma suka lagu irama tradisi je..)

Tetiba ...

"Eeeee.. bang.. owang suka laaa lagu gini.. kan best kalau owang boleh nyanyi macam Dato' CT dan Noraniza Idris ni.. Tapi, owang bukan nak jadi penyanyi. Owang nak nyanyi untuk hiburkan diri sendiri je.."

Cik abang tengok je muka saya. Tak de apa-apa komen..

Saya menambah, "Abang, sebenarnya suara owang sedap tau. Owang kena pi kelas vokal kejap je.. Lepas tu suara owang mesti sedap.."

Cik abang cuma tersengih je dengar pengakuan berani mati saya itu. Tak larat agaknya nak melayan saya yang dari tadi duk merepek.. Nak pi Midvalley laaa.. apa laaaa..

Hahahahahah...
Itu laaa kalau tengah bosan, idea gileee semua terkeluar
termasuk lah mengaku suara sedap kalau pi kelas vokal dan nak pi Midvalley yang kira-kira 8 jam perjalanan baru sampai.. (berapa kali mau ulang?)

4 comments:

zh-ena said...

ena kol 2 lebih nie pun tak tido lg..tgh tggu kek siap masak dulu baru blh tido

honeylanz said...

hmm.. lama dah x pg MV! sbb sakit kaki la..besar sgt situ...

~ain said...

ena.. rajinnya masak kek tengah malam.. esok ada majlis apa ena? heheh.. jaga-jaga kek tu jangan kasi hangus..

has.. MV mmg luas laaaa.. Kaki boleh rasa macam nak tercabut.. Kalau bawa anak-anak kena jaga elok-elok, jangan terlepas pandang.. heheheh Tapi, kalau dah bosan tempat gitu pun jadi laaaa.. heheh

Zura said...

samalah...zura pun suke irama tradisional nie...