Pembaca Blog Ini...

Tuesday, October 27, 2009

Panas.. panas.. masih lagi panas.. (nyanyi macam lagu Ifa Radziah ok?)

Minggu lepas, dua minggu lepas.
Pendek kata, dalam bulan raya dan bulan lepas-lepas raya ni laaa..
Sejuk je... nyaman je...
Sedap je kan duduk di office.
Kerja pun tengah banyak ni.
Maklumlah dah nak akhir-akhir sem ni kan..

Hari ni terasa ayu terlebih.
Kami berdua pakai baju kurung lengan puff2 tu..
Alaaaa.. macam Dato' CT tu.. (tapi, idak laaa hingga terasa macam Mrs Dato' K)
Saya pakai warna purple, dia pakai warna biru laut..
Sungguh ayu..

Biasanya, kalau kami pakai baju ala-ala panas ni kan, mesti aircond buat hal.
Tak tahu laaa kebetulan ke apa kan..
Boleh kata selalu jadi gini. Kalau sekali boleh kira laaa kan..
Ini idak....
Bila pakai baju macam ni, aircond rosak..
Bila pakai baju macam ni, aircond rosak..
Bila pakai baju macam ni, aircond rosak..
Bila pakai baju macam ni, aircond rosak..
Bila aircond rosak, pakai baju macam ni..

Memandangkan aircond macam dah elok dua tiga minggu ni kan,
saya dengan officemate pun confident laaa
nak pakai baju yang ada inner-inner dalam nya.
Sekian lama tak pakai baju tu sebab takut aircond buat hal.
Kalau aircond gile, alamatnya basah lencun laaaa segala mak nenek 'puff' kan..
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA (apehal pula gelak besar ni.. tolong sopan sikit)

Ceh.. apa?
Rupa-rupanya sampai office , cissss... panas..........
Aircond tak leh buka..
Lampu pun tak leh buka..
Orang tengah buat wiring....
Nasib baik laaaaa pc boleh on. Kalau tidak, ada yang aku balik rumah awal.. ahahha

~saya ni dah angkat semua dah ni..
Inner ke hape ke semua dah tiada maknanya!!
Diulangi.. TIADA MAKNANYA!!!
Kain pun dah terangkat separuh dah ni..
Nasib baik laaa bilik ni boleh kunci..

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA (apehal pula gelak besar ni.. tolong sopan sikit)
orang sedang panas tidak faham apa erti sopan.

(ini baru panas di dunia kan?)

4 comments:

zh-ena said...

hehehhehehehe angkat jgn tak angkat..seksi la ain kat opis hari nie erk

Zura said...

sure tensen...br nk melaram ade je bende spoilt

~ain said...

ena.. itu la pasalnya.. dalam hati bersabar je laa.. melekit dah luar dalam ni.. hahaha

zura..mmg tensen.. asal pakai baju lawa je aircond rosak!!

honeylanz said...

cian lak dgr