Pembaca Blog Ini...

Thursday, October 1, 2009

TENGOK!!!!

Tiba tiba teringat iklan yang si adik membebel kat abang suh naik pengangkutan awam masa balik kampung di hari raya..

Mula-mula mereka naik motor, macam-macam hal jadi..
Si adik duk cakap.. "TENGOK!!! TENGOK!!"

Bila naik bas, abang dia tertidur sampai terlentuk..
Si adik masih duk sebut perkataan "TENGOK!!" tu..
Kan mak dah kata, naik bas lagi selamat..

Hahahah

"TENGOK!!! TENGOK!!"

Cik abang saya dah terkena penyakit "TENGOK!!" ni.

Sikit-sikit "TENGOK!!! TENGOK!!"
Masa saya lupa makan ubat pun dia cakap "TENGOK!!"
Masa tunjuk duit dia dalam wallet dah kurang pun dia cakap "TENGOK!!"
Masa suh saya ambik air tapi saya malas pun dia sebut "TENGOK!!"
eh.... mcm2 laaaa..
Kadang-kadang tetiba je dia sebut "TENGOK!!" ~dengan intonasi serupa budak dalam iklan tu.

Ari tu, kena penyakit "SALTED FISH!".. Sikit-sikit "SALTED FISH!"
Lepas tu kena penyakit "MAKANAN BERKACANG"
~alaaa iklan POLIDEN yang Norlia Ghani tu pakai gigi palsu...


Ting tong sungguh laaaa..

HAHAHAHAHAH..

3 comments:

zh-ena said...

lawak la uncle encem nie

Zura said...

trademark lah tue

~ain said...

ena.. dia tu kadang2 lawak dia tah apa2..

zura.. sekarang dia kena penyakit "besar punya!" ~ iklan maggi ke hape tah..