Pembaca Blog Ini...

Thursday, November 12, 2009

...........

AMARAN:
Entri ini penuh dengan ayat-ayat yang boleh membuat anda muntah!

Dah biasa pergi kerja abang hantar, abang jemput...
Bila kereta abang dah elok, dah boleh guna... Kena pergi kerja sendiri!

Abang...
Owang rindu laaa kat abang!
Kan best kalau boleh pergi kerja abang hantar macam minggu lepas!

Owang rindu laaaa nak borak-borak
ngan abang dalam kereta
masa pergi dan balik kerja.

Owang rindu laaaa nak pi sarapan dengan abang kat
kedai makan makcik yang murah gileerrrr tu.
(Makan nasi kerabu 2 + air teh @milo@ nescafe@ apa-apa je minuman = RM4.90 sahaja.
Nasi kerabu banyak nak mati, sampai tak yah makan tengahari)

Tak best bila owang kena keluar rumah masa abang tengah tidur lagi!!
~sebab kena cium abang yang busuk gile!!
KAH KAH KAH KAH


(Ampun, bang.. Ampun!!=))


Dah .. Dah...
Pi sambung kerja!

7 comments:

honeylanz said...

ain, bila sampai tang nasik kerabu..trs has rs lapor. td mkn oat aja...huhuhu

Zura said...

betullah bile zura ckp ain nie manja je org nye...

abang said...

alah skali skala pegi ah sendiri,kete kan ada masing2.

~ain said...

has.. hehehe.. nasi kerabu sedap kan kan kan??

zura.. pak mertua den pun kata den manja dan cantik(cantik ni adalah anganan ku sahaja)

abang.. tak sporting langsung.. dan juga tidak romantik.. =p heheh

zh-ena said...

tak suka kiss suami bila diorg masih tido lg kan..

ijau said...

nasi kerabu?
best3x..

~ain said...

ena.. a'ah sebab busuk. keh keh keh. .hampeh je bini gini.. hahhaha

ijau.. sedap oo nasi kerabu!! tapi tengok kedai juga laaa..