Pembaca Blog Ini...

Tuesday, November 24, 2009

Hari Pertama yang Hebat!!!

Hari ini adalah hari pertama
untuk mencuba mendalah seperti ini.



Yang tiada sebarang bau-bauan.
Tidak melekit.


WOW!!!!..
Memang hebat!
Setakat 5.00 petang ini...
Saya memang amat berpuas hati
walaupun mahal sikit kalau nak
dibandingkan dengan lain-lain jenis..
Sikit je tak banyak mahalnya!
Lagipun,
apa laaa erti wang berkoyan
kalau ada bau keti?
HAHAHAH


300% effective compare to commercial deodorant
(saya salin ayat kat depan botol je!)


Oi..oi.. ape kes ni?
Ubat keti pun nak tunjuk dalam blog ke?

Ok..
Saya berhenti menaip entri ini sekarang!


4 comments:

honeylanz said...

sharing is caring. If not has x tau ada ubat keti yg ok cam nih :p

Zura said...

info bagus nie...klau xde info nie zura pun xth bende nie ade...

zh-ena said...

ena guna garnear mmg sesuai plak ngan ena..putih jea ketiak hehehehehehehehhe

~ain said...

has.. ain pun baru je tahu. terus je berminat nak cuba!!

ena.. putih ek? meh nak tengok sikit.. kah kah kah.. gurau je..

zura.. kalau dah bosan dengan deodorant yang lain2 boleh try yang ini.. sangat berkesan!!