Pembaca Blog Ini...

Tuesday, November 24, 2009

Kad ATM sudah diperbaharui

Semalam, dah alang-alang masuk kerja lambat kan...
Terus je saya singgah bank nak ganti kad ATM saya yang dah rosak tu.
Ada laaaaa sebulan lebih dah rosak.
Asyik laaaa tertangguh-tangguh nak ganti baru.

Susah juga kalau nak guna duit kena minta duit laki ni kan..
Malas laaaa nak ulas panjang-panjang...
Faham-faham sendiri laaaa...
Hahahahhah..


Payah jugak nak transfer sokmo ke akaun cik abang kan
kalau nak withdraw duit dalam akaun saya tu.

Masa nak tulis nama kat buku kad ATM tu,
pegawai bank tu kata hari ni je dah 3 orang nama NORAINI rosak kad ATM.

Sekali saya tengok....
Memang ada dua orang nama NORAINI di atas nama saya dalam senarai tu.
Mungkin kah kad ATM cimb anti dengan wanita cantik bernama NORAINI?
Keh keh keh..

Malam tadi saya nak buat transaksi kat cimbclikcs.
Sekali...............


Kena register baru laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pulak dah!!

Petang ni kena pi ATM machine laaaa pulak............

5 comments:

honeylanz said...

pandai lak atm card tu screening cari nama ompuan cantik noriani yea... hehehe

~ain said...

has.. hehehehe.. mungkin laaa kot!!

Zura said...

hehehe...plak cm tue erk..

zh-ena said...

pas nie blh la terus kuar duit kan dr kad ain :D

~ain said...

ena.. ye laaa.. tak yah pinjam kad atm orang lagi.. kang kecoh je dia tu.. heheheh

zura.. kebetulan laaa tu zura..