Pembaca Blog Ini...

Tuesday, November 17, 2009

Tag @ Award dari Ayu

Tetiba si Ayu buzz buzz.
Ida: salam ain
Noraini: salam
Ida: salam ain.. (berapa kali laaa minah ni nak bagi salam? kah kah kah..)
Ida: ayu dah tag ain nnti buat eheheh

Noraini: tag mende pulak.. hadui.. takutnya! susah ke senang?
Ida: sonang jo

Ok, sebab senang..
Saya buat segera!

Rehat jap.
Dari tadi duk periksa buku jawapan student
berpinau dah biji mata tengok tulisan mereka yang tak berapa nak cantik..
hahahhaha. (macam laaa tulisan haku cantik nau)

a. Write five (5) interesting facts about the person who gaves you this award.

1- Makyong
2- Minah rempit otai di jalan raya! Berani betul.. Ahkak, naik motor pun terjerit2...
3- Suka buat cheese cake.. sedap je nampaknya!
4. Ada anak nama Aqil.
5. Suami nya nama Samsul. Muka suami nya macam muka Pak Teh saya.


b. J ot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies...
1. Suka tidur.

2. Manja.

3. Addicted to Internet. 

4. Tak berapa rajin memasak.

5. Suka makan ikan.

6. Suka mengajar.

7. Suka minum ais.

8. Suka pakai tudung hitam. )

9. Malas potong kuku.

10. Saya tak pandai parking undur.

c. pick your ten (10) more deserving recipients and the describe them
Zura.. Dia suka nau nombor 7.
Imah.. yang periksa dah berkali-kali dapat no. 7. Boleh kawan ngan zura laaa ni..
Ena.. Ibu Umairah.
Has.. yang ada potensi jadi duta JJ.
Icah.. yang dah mula cuti sem.. Oi.. tolong mak kemas rumah laaa oi...
Ayu.. hahahha.. den tag ekau balik.. padan muka!
Ckds.. Orang Kaya Baru yang sedang bengang dengan housemate nye! Oii.. apesal tak update blog haaaa???
Azie.. Yang sokmo2 sedih je pk hal anak. Tak yah lah sedih sangat. Buang karan je, Zie..
Kak Ina Camar.. yang sudah mula berdiet.. Cahiyok chaiyok, kak!!
Halahai... satu lagi siapa ek? Hmm.. Ayu je lah lagi sekali.. Habis cerita....
hahahhahahahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahhah

8 comments:

honeylanz said...

ain.. mcm tau2 aja blog has suram..hehehe tq..nnt wat tag nih..roger

Zura said...

hehehe...jgn xth...

~ain said...

has.. haaa.. sesekali layan tag ni memang best jugak!

zura.. hahaha.. dah tau sangat dah zura ni..

CkDs AhRa said...

hahahah..nnti update blog dgn jawab taq...i bz skang nie...dgn fail meja..audit sirim..arghhh karenah housemate lagi..tensen..tensen...

zh-ena said...

jawab jgn tak jawab

~ain said...

cksd.. bila2 free laa ye..

ena.. haaaaaaaaaaaa.. sila.. sila!

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Sidratul Muntaha said...

xkose mak nak buek lagik!!