Pembaca Blog Ini...

Monday, November 16, 2009

Pak pak kelepak kelepung


Uii.. sahabatku!
Sudah melangkah ke alam baru!
Tahniah....

~Majlis Perkahwinan Rosli & Zura di Penang! (rakan sejawat di tempat kerja lama. kedua-dua nya sama-sama batch masa training dulu)

Semoga bahagia selalu!

Rosli, jaga Zura baik2 tau!
Kalau tidak kang, pak dia marah kang baru tahu.. (hihih)

Zura, jaga Rosli elok-elok. Biar semakin boroi aset nya!! HAHAHAHAH


5 comments:

honeylanz said...

selamat pengantin baru kt kwn ain..musim org kawin la...

zh-ena said...

comel la pengantin perempuan

~ain said...

has.. ye lah.. hujung minggu ni ain ada 3 jemputan di jerangau. minggu depan, 2 jemputan. Minggu lepas raya haji tu, 3 jemputan lagi.. hahahha.. kenyang nasi minyak laaaa..

ena.. a'ah.. memang comel. kalau tak mekap pun comel jugak.. zura ni orangnya sangat sopan, tutur katanya teratur je tau. yang rosli lak tak habis dok promote misi kempen hijau dia.. pencinta alam si rosli ni.. tapi dorang memang best laaa... tak sangka akhirnya bertemu jodoh dorang berdua ni!

Zura said...

nama sama plak erk...manalah th pas nie zura merry go round plak naik pelamin...heahaha...berangan aje aku bie...

~ain said...

zura.. aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!! (sambil tadah tangan~betul ni)