Pembaca Blog Ini...

Saturday, December 26, 2009

Konvo


Hari rabu baru ni, saya menyertai perarakan akademik
di Istihadat Konvokesyen tempat saya mengajar.

Satu kebiasaan saya di Istihadat Konvokesyen
yang orang lain mungkin tak perasan.

Saya akan rasa sebak, dan mengalirkan air mata.
Tapi, idak lah teruk sangat la. Sikit-sikit je.
Still under control.

Tak kira lah majlis konvo siapa pun, saya mesti nak emo..
Tah apa-apa.

Gambar masa majlis saya tak snap dengan camera saya.
sebab tengah sibuk melayan perasaan dengan aktiviti lain.


4 comments:

honeylanz said...

time konvo ni byk kenangan kan... susah payah kita rs terbalas sgt ms nih...

zh-ena said...

rindu nak pakai baju konvo semula

Zura said...

nape nk sedih plak ain.../??

~ain said...

has.. betul tu.. memang gitu laaa rasanya bila konvo ni.


ena.. rindu kan?

zura.. sedih sebab mengada je .. ahhaha