Pembaca Blog Ini...

Monday, December 28, 2009

Puding Roti Dah Jadi

Tak nak buat kek coklat sebab
malas nak pikir jadi ke tidak.

Jadi saya buat puding roti.
Ambil resepi dari blog ayu.
Kalau nak resepi, boleh aaa pi minta kat dia.


Ok lah jugak.
Cuma cik abang kata, manis sangat.
Mungkin lain kali tak yah buh buah peach tu.


Bahagian atas terhangit loooo pulok...
Sibuk nau tengok tv.

Nak buat apa ye, lain kali?

5 comments:

Sidratul Muntaha said...

yahhh!!
tahniah ain!!
cayalah!!
ahaha...
sikit lagi pun minggu ni ayu nak pudding roti
tpi versi lain ler plak..
miahahha!!
tahniah!

honeylanz said...

rajinnye nye ain...

zh-ena said...

pas nie boleh la buat pai plak

Zura said...

cedap cedap cedap...

~ain said...

ayu.. hahahha..tq di atas ucapan tahniah itu..

has.. bosan duk rumah tak de buat apa.. bukan rajin sangat pun sebenarnya..

ena.. pai? camner ek?

zura? cedap ke? mana tahu ni? hahaha