Pembaca Blog Ini...

Monday, December 21, 2009

Oven baru!

Hahahahahahah..
Gelak dulu! Puas-puas... (kalau tak nak gelak pun tak pe, saya tak paksa!)

Saya telah membuat muka manja dan sedikit pujuk rayu!
Dan akhirnya, saya berjaya memiliki ini.....................

Sebuah oven 19liter.
Jnama erm... entah lah u ols baca lah sendiri kat kotak dia tu.
Tak pernah pula saya dengar jenama ini.
Alaaa... ok laaa kan.
Saya mengadu kat Ayu,
"Buat apa oven mahal-mahal kalau buat kek ke apa ke semua tak jadi?"
ahahahahahha
Saya dah lama nak oven sejak dari bulan puasa dulu lagi.
Sebab kes pi beli ayam panggang kat Bazar Ramadhan
lepas tu ayam dia mahal tapi tak masak dalam.
Hangin je kalau makan ayam tak masak dalam ni.
Ok!
Nantikan paparan mengenai
beberapa hidangan yang berjaya disiapkan
dengan menggunakan 'alat permainan' baru saya ini!



9 comments:

honeylanz said...

pas ni.. grill aja la yea...has biasa tgk brand ni..ok kut.. has nye lg la..mistral aja ;)

hAnIsAh_aMmRaN said...

mak kat,,,fuyoooo!!!

~ain said...

has.. ye ... kata nak diet kan? heheh

icah.. ape yang fuyooooooooo??

Sidratul Muntaha said...

chayok!chayok!!
ngeh ngeh ngeh!
ya betul!!
beli beso tpi tak buat ape2 pun takde gunanya!!
selamat maju jaya ain!!

Nurhayati said...

woweee bestnye.. pasni harus ada je makanan sedap2 dihidangkan.. nak sketttttt

Zura said...

leh selalu masak ayam dlm nie...

~ain said...

ayu.. tq di atas segala dorongan dan semangat!!

yati.. nak sket? meh mai tganu laaa...

zura.. ye laaaa.. tak yah belikat pasar ramadhan dah.. ghehehe

zh-ena said...

oven umah ena pun mcm nak rosak ajer

~ain said...

ena.. apa lagi.. bila dah rosak pi cepat2 buat muka manja kat cik abang.. heheh gerenti dapat yang baru.. heheh