Pembaca Blog Ini...

Tuesday, January 19, 2010

Cookies




Haaa..

Lepas dah bosan buat kek, cik abang suruh buat cookies pulak.

Nampak macam senang je. Tapi….
Dukacita dimaklumkan bahawa cookies yang saya buat itu, adalah tidak menjadi.
Gemuk dan gebu. Tak macam biskut. Macam muffin pulak dah. Heheheh.. Macam-macam hal.

Rasa nak bagi tong sampah makan je. Tapi cik abang kata, “Takyah lah buang. Nanti abang bosan-bosan abang makanlah.”

Adakah air tangan saya menjadi menarik ketika beliau bosan sahaja?

5 comments:

honeylanz said...

ain, has pulak nk wat sweet ban jd cookies..so magic kan ;)

zh-ena said...

takper ain nnti buat lagi


cha yok cha yok

~ain said...

has.. hahahah.. ajaib sungguh sweet ban tu jadi cookies..

ena.. ye.. akan dicuba hingga jaya..

Zura said...

boleh order nie tuk raya...

~ain said...

zura.. mak aiiiii.. perli nya itu membuatkan daku malu sendiri.. heheh