Pembaca Blog Ini...

Sunday, February 21, 2010

Hatiku Terguris di Pagi Hari

Tak nak cakap apa-apa...
Tengok je laaaa gambar!



Ape benda?
Haaaa...
korang rasa apa benda yang membuatkan
hatiku terguris di pagi hari.


Salah sendiri yang careless.
Makanya, sila tanggung sendiri!


16 comments:

Tihara said...

wooo..cane leh jd cenggini ain??

P A U L I N E said...

sy paham perasaan itu.. bagaikan hati yg diguris pula.. next time have to be careful.. ^^

Sidratul Muntaha said...

arrr?
ni ape eks?
camner boleh jdi gitu?
adekah terjadi ganguan emosi jap di awal thun sebab kelas dah mule berlambak - lambak?!

Zura said...

uuuuuiiii...mmg terguris cm nie...zura dulu pun pnah je kena cm nie...nk nye bile org yg buat tue terus lari..ggggggrrrrrrr

zaza said...

saya cukup faham akan perasaan bila keta jadi macam tu! DORAEMON saya pun belum diketok bodi lagi..Kureng budget maaaaaaaa..

ise said...

ha ha ha sudah calar ketemu

ise said...

ha ha ha sudah calar ketemu

zh-ena said...

ain langgar apa tu

~ain said...

kak tihara.. ain telanggar tembok depan rumah masa nak masuk parking.. silap budget.. waaaaaaaaaaaaa!!!!

~ain said...

pauline.. ye.. next time i have to EXTRA careful.

~ain said...

ayu.. boleh tahan tensen gak laaa sekarang. tapi, takpe namapun kerja kan.. memang itu cabarannya..

Tapi, takleh blah.. pagi2 dah tersilap agak masa masuk parking. tetiba zazzzzzzzzzzzzzz... tercalar balar akhirnya!

~ain said...

zura.. kalau orang langgar boleh gak maki2 orang tu, kalau salah sendiri? nak maki diri sendiri ke? hahahhahahahhaha

~ain said...

kak zaza.. DORAEMON? cute nya!!!! hehehe.. nasib baik ini calar je, boleh pi hantar cat bumper semula.. kalau kemek, haduiiiiiiiii.. semakin kemek lah poket ku!

~ain said...

abang.. tolonglah owang pi touch up kan, bang.. tolonglah... owang sedih ni... huhuhu

~ain said...

ena.. langgar tembok depan rumah.. sedih oooooooooooooo!

Imran Yusuf said...

"Cinta: Satu Penilaian Semula"