Pembaca Blog Ini...

Thursday, February 11, 2010

Jadi ke idak? Saya pun tak tahu.........

Lanjutan dari entri yang lalu...

Ini lah hasilnya..
(sambil sorok-sorok muka dari dipandang oleh si Ayu..)


Gemuk gile apple cake aku!


Kek i crack di tengah!
Habislah kena komplen dengan arkitek.
HAHAHAHHAHAha

Diterbalikkan jadi begini.
Naik dengan jaya dan gebu!
Hmmmmmmm...

Cik abang kata sedap..
So, boleh bawa pi rumah pak mertua.
Banyak-banyak kat rumah ni pun sapa nak makan?

Heheheh

Memang tak sama macam Ayu buat.
Rasanya sebab tak buh air caramel apple tu kot.

Tapi....
pedulik apa aku!
(ayat loser!)


KAH KAH KAH

6 comments:

zh-ena said...

ok la tu dpt pujian dr suami

Sidratul Muntaha said...

waahh
mmg gebu gilos..
xper ain..
merekah kat belah atas tu takper
yg penting bile terbalikkan
kek tu cantik jer tersusun epalnya
itu yg penting!!
cayalah!!!

Nurhayati said...

yg penting sedap tau...
at least ain pandai baking dari yati tak reti huhu

~ain said...

ena.. dia meman puji je.. sebab dia takut kena fire! HAHAHAHAHAH

ayu.. caya apenya? aku rasa kek tu perli aku laa... gebu semacam je.. =)

yati.. ain pun main beduk je.. untung jadi, kalau tak jadi rugi laa.. hihih

Zura Tahir said...

wow ain addict buat kek skrg nie..bagus2..bleh bukak kedai kek...

~ain said...

zura... cik abang yang suruh.. sebab dia lapar.. hahahah