Pembaca Blog Ini...

Tuesday, March 2, 2010

Bawa Kereta ke Tak, Ek?

Tetiba lepas jaga exam,
rasa macam nak keluar kejap pi bank ke.
Pi makan ke kan..
Bosan ooooo duk opis dari pagi sampai petang
(hahahhaha... bukan mengular tau..
maksud saya adalah semasa lunch hour)


Saya pun berfikir di dalam kepala, (takkan berfikir kat hidung pula, kan?)
"Laaaaaaaaaaa... aku tak bawa kereta hari ni, macam mana nak keluar?"

Jadi, saya membatalkan niat tersebut.
Terus pi amik wudhuk, pi solat Zuhur.

Pukul 2 ada kelas.........
Dalam perjalanan ke kelas, saya nampak sesuatu di parking lot!

"Aik???? kereta aku lah tu? Malam tadi aku terminum teh ais ada semut ke?"


Gambar di atas adalah semasa si Comel belum terguris...

4 comments:

zh-ena said...

hahahhahhah mcm maner blh hlang ingatan nie ain

Anonymous said...

hehhe..has pernah sekali...cari kete x jumpa...balik rmh tgk kete x de...kt opis rupa nye....hehhehee

~ain said...

ena.. serius! mmg tak ingat langsung yang ain drive pi keje. ingatkan cik abang hantar..

~ain said...

has.. hahahahha.. itulah kan.. tah kenapa, ada hari-hari tu macam kita kena pk banyak benda.. sampai kepala macam bercabang-cabang.. sampai benda2 basic gitu pun boleh tak teringat..