Pembaca Blog Ini...

Thursday, March 18, 2010

Gdex


Apahal laaaa lambat sangat mamat Gdex ni sampai.
Kata pagi ..


Beria-ia petang semalam call,
"Cik Noraini, tolong tunggu di rumah ye.
Kalau kami call, tolong angkat ye.
Kalau tidak, susah kami nak hantar barang."


"Aik? Saya pulak kena tunggu dia!"


Lepas tu dia bagi no handphone agent dia.
Boleh pula agent dia jawab,
"Laaaa.. sabar sikit laaa cik!
Petang-petang nanti pun boleh. Kejap je lagi.~dia


"Saya nak balik kampung ni.
Minggu depan tak de kat rumah."~saya


"Nak balik kampung pukul berapa?"~dia


"Lepas dapat barang saya balik laaa" ~acah je sebenarnya.


"Haaaa.. laaa, kampung bukan jauh pun." `dia


"Nak balik KL ni"~saya


"Biar betul, cik! Buat lawak pulak."~dia


Saya diam je.
Malas pulak aku nak melayan dia ni..
Dalam hati,
"Ek eleh, mamat ni.. Dia ingat aku Raja Lawak Wanita ke?"


Kang aku nak masuk opis, baru laaaa terhegeh-hegeh
nak call suruh ambil barang laaaa apa laaaa...


Aku ni banyak keje tau! =p
Petang ni dah lah nak balik bandar!


Penantian satu penyiksaan!

4 comments:

:: iManja :: said...

jarang plak diowang ni anto brg nak tepon bagai...kalau camni bgs jgk..bleh nak standby...tp penantian tuh satu penyeksaan...huhuhuhuu...anyway salam kenal

zh-ena said...

laaaa tak smp lg
ckp smlm gdex nak hantar pagi
sorry ain parcel ena menyusahkan ain plak

klu smp serdang roger2 la ena blh la berjimba2 hehehehhee

~ain said...

iManja..biasanya memang dia akan call.. lainlah kalau pos malaysia.. salam kenal.. nanti selalu2 laaa datang blog ain lagi...

~ain said...

ena.. sampai dah.. tak susahkan pun. sebenarnya berdebar nak tunggu apa bendaa nya ena nak kasi tu...