Pembaca Blog Ini...

Monday, March 1, 2010

KAMI : 1st Giveaway

Haaaaaaaaaaa...
tetiba saja terasa nak join KAMI: 1st Giveaway ni.


Sebab ena dan zura merupakan
follower Hakikat Kehidupan yang sangat setia.
Jadi penyertaan saya ini sebagai tanda saya
sangat menghargainya!



Siapa penganjurnya?


Apa syarat-syarat penyertaan?

  1. Syaratnye simple je, tp perlukan mase yg lame skit, korang di wajibkan jadi follower kitorg nie, sbb ni semua penyumbang hadiah & juri² di iktiraf dan sudikanlah letak blog ktorg dlm bloglist supaya korang tahu perkembangan giveaway nie sebab setiap blog akan bagi infomasi berbeza.... (Sudah!)


  2. Lepas nie, kalau korang rase tak nk jadi follower ktorgpun, ktorg tak marah...terpulang pada hak individu, tp utk menyertai giveaway nie korang WAJIB jadi follower...please!!!! untuk kali nie je jd follower ktorg yeee.... :) (Sudah! kalau nak suruh jadi follower selamanya pun tak pe..)


  3. Kena buat satu entry pasal KAMI : 1st Giveaway nie & letakkan sekali banner kat atas nie....tak payah buat SME (sticky mode entry)... (Entri ini boleh dikira sebagai entri tentang KAMI: 1 st Giveaway kan kan kan?)


  4. Pada sesapa yang nak join kena bagi link korang dalam comment box untuk entry KAMI : 1st Giveaway dalam blog Zura....then nti Imah akan updatekan nama korang sebagai peserta dalam blog dia... (Sudah bubuh link dalam komen box zura!)


  5. Lepas tue korang duk diam sampai ktorg cabut undi....dan akan ada arahan baru dari Imah...so bermula ari nie smpai 12hb, aku dan kengkawan akan monitor, tgk siapa yang kena...hehehe.... (Ok... saya duduk diam sekarang!)


  6. KAMI : 1st Giveaway ini akan berlanjutan selama 2 minggu.... (Haaaaaaaaa.. sesiapa nak join, boleh lagi join. Banyak masa lagi!)


  7. Selamat mencuba....hadiah dia mmg best...superb..ape? tunggguuuuuuuuuuuuuuuu (Saya akan tunggu. eeeeeeeeee.. tak sabarnya!)

Terima kasih kepada pihak penganjur!

5 comments:

Zura Tahir said...

tq ain...

akan di review nti syaratnye...

good luck ye ain...

A N A K - A N A K K U said...

ok ain, thanx sbb sudi join, lulus utk peringkat pertama...hehehehe

~ain said...

zura.. terima kasih!!

imah (macam nama adik ain).... oh.. ada peringkat-peringkat ek? takpe... tapis laaaa berapa pemeringkatan pun.. ain rela!!

zh-ena said...

thanks join contest kami :D

~ain said...

ena.. sama-sama... sebagai tanda ain menyokong kalian...