Pembaca Blog Ini...

Tuesday, March 16, 2010

Talapia Goreng di Tengahari (burrrrppp.. alhamdulillah)

Tengahari ni balik rumah.
Cik abang ada kat rumah.
Tidak kerja.
Jadi, saya balik lah mengulit laki.
Sambil2 nak mandi tengahari kan..


Cik abang siap pi pasar tau hari ni.
Beli lauk semua...


Itu oklah kaaaan.
Sebab selama ni pun, dia yang duk pi pasar.
Saya masak je.


Tapi, hari ini.... dia siap belikan laksa penang.
Lepas tu masak talapia goreng..




Sedap.. sedap... sedap...


Terima kasih abang..


Ingatkan nak balik, tidur kejap.
Ni dah makan kenyang ni, takkan nak tidur pulak kan?
Dah macam ular sawa lak kang...

7 comments:

CkDs AhRa said...

bestnya talapia goreng...syrupppppp...hahahahha...

Tihara said...

saye suke talapia camni atopon di gulai tempoyak kan :)

zh-ena said...

ena tak blh masuk la mkn ikan darat

~ain said...

ckds ahra.. sedap kan.. tapi ise beli 2 ekor je.. hehehe

~ain said...

kak tihara.. sedap gak gulai tempoyak.. yum.. yum...

~ain said...

ena.. memang setengah orang tak boleh makan ikan darat.. mungkin sebab rasanya macam lebih hanyir kan.. tapi, kami belasah je.. hubby ena makan tak ikan darat?

Zura said...

mak ai...sedapnye...gulppp..